باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

باران عشق

!...روز و شب باران ِ عشق می بارد این حوالی

یه دوست فراموش نشدنی...

تو خونه ی ما بعضی دوستای مجازی هستند که اسمشون رو زبونمه...

پیش همسر یا حتی چند روز پیش خونه ی مامانینا...

از همه بیشتر...نگار و آلوچه و عسل بانو...

شاید بخاطر تشابه زندگیامون...کار همسرامون...شایدم بخاطر نزدیکی روحمون به هم...

و دلیل مهمترش ماه بودن و بی نظیر بودنشون....

انقدر که من تو خونه پیش همسر میگم الوچه اینطوری...نگار اونطوری...از دوستای دیگه ام نمیگم...

شبا هم تو رختخواب وبلاگاشونو با گوشی میخونم و با همسری میخندیم یا بعضی وقتا بغض میکنیم و اشکامون...خودشم میدونه....


اما این روزا...


آلوچه جونم....

قربون این اسم مستعار بامزه ات بشم....

هم اسم خودم...زهرا جونی....

برگرد...اینبارم برگرد و یه دنیا شادمون کن....

بازم بهم بگو زهرای جیمفنگ!

بیا عزیز دلم....الان فقط نگرانی و غصه ام تویی و دل مهربونت که انگاری شکسته...

خدایا دل آلوچه رو به خودت میسپرم....خودت از نو بسازش و الوچه ی شادمونو بهمون برگردون...


زهراجونی نمیدونم اینجا رو میخونی یا نه....

ولی خیلی خیلی خیلیییییییییی نگرانتم........

زود بیا و بگو هیچی نبوده...آخه تو دلت دریاییه من میدونم....

میدونم که میتونی ببخشی و فراموش کنی بخاطر قلب پاک و مهربونت....

عزیزکم برات هر لحظه دعا میکنم و مطمئنم برمیگردی...



دوستای مهربون....دوستای مشترکمون....

واسه آلوچه ی مهربون دعا کنین...واسه دل پاک و مهربونش....

همسری دعاش کن دوست شیرازی مهربونمو...

خدایا خودت هواشو داشته باش....

به قول خودش:


یا امام رضا(ع)....


نظرات 13 + ارسال نظر
آلوچه سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.entezare90.blogfa.com

زهرا عاشق این دل پاکتم، دلی که واسه یه دوست ندیده اینجوری میتپه ، هر کسی صاحب این دل نیست اما دوستای من بینظیرن....
یا امام رضا

الهی قربون کامنتت برم! خدا رو شکر که هستی آلوچه جونم....خدا کنه خوب باشی....خدا کنه دعاهای بچه ها به آسمون خدا رسیده باشه و حالتو بهتر کرده باشه....
عزیزمــــــــــــــی زهرا جونی...
میدونم که این روزا میگذرن و ماه شعبان و عیدای قشنگش خدا بهت آرامش و عشق و امید رو عیدی میده....مطمئنم....
یا امام رضا...

رویای آبی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام زهرا جونــــــــــــــــــــم. خوبی خانومی؟

دلم واست یه ذره شده بود گلم :بووووووووس

خیلی خوشحالم که برگشتی. می دونی که خاطرت برام خیلی عزیزه .همیشه گفتم عاشقونه هاتون یه جور خاصی به دلم می شینه بس که عشقتون پاک و نابه

چشم حسودا ازتون به دور باشه الهی.

من کامنتهای آلوچه رو همیشه تو وب نگار و پری می خوندم. چند بارم به وبش سر زدم. امیدوارم هر مشکلی که پیش اومده زودتر حل بشه.

مراقب خوبیات باش بانو :بوووووووس

سلام عزیزکم مرسی بانوی مهربون و دوستداشتنی...
مرسی از این همه مهربونیت عزیز دلم منو شرمنده میکنی
مرسی دوستم که دعا میکنی.منم می بوسمت:*

شیوا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ http://nafas6469.blogfa.com

زهرا ..چشمام پر از اشکه برای الوچه ..دو روزه انقدر نگرانشم که نمیدونم باید چکار کنم ...فقط دعاهام شده زهررررررررررا ...ای خدااااااااااا

منم همینطور شیواجان...خیلیی باید دعاکنیم واسه آرامشش....ایشالا همه چی درست میشه...

نگار... سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ http://dance-of-life.blogfa.com/

زهرااااا...همچین یه بغض نشسته این ته گلوم نه بالا میره نه پایین...چی شد آخه...

مثل من نگار...خیلی دلم گرفته...انگاری چشم خورد انقدر چیزای شاد و با مزه می نوشت که چشمشوون زدن...عاشق دنیای کودکانه اش بودم...ایشالآ زودی میاد مگه نه نگاری!؟
من که دلم روشنه همه چی ذرست میشه...
راستی باورت میشه عنوان پستامون یکی شده بدون اینکه نگاه کرده باشم؟!!!
خدایا خودت مراقب دوست فراموش نشدنیمون باش....

ماهی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ق.ظ http://mahbanoo69.blogfa.com

چی شده این آلوچه؟ماهی دوباره خنگ شده.نمیفهمه تو زندگیش مشکلی پیش اومده خدایی ناکرده یا کسی تو وبش چیزی گفته که اینقدر به هم ریخته؟خدا کنه حالش خوب شه زودتر و برگرده!
آپم بانو...

نمیدونم ولی امیدوارم همه چی ختم به خیر شده باشه...
الان میام بخونمت

شیوا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

چقدر منتظرت بودم زهرام تو این روزایی که نبودی اتفاقای مهمی برامون افتادد خیلی مهم نمی دونم خوندی یا نه ولی اره به قول خودت خیلی بهم نزدیک شدیم فدای تو بشم حتما برات دعا میکنم گل منی تووووووو

آره گلم تند تند خوندم!!! آقاییتون اومده بودن و یه عاااااالمه بهتون خوش گذشته بود!!!
جیگرمی مراقب خودت و عشقت باش:*

نگار... چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ

زهراااا گفتم بیام یه سر بزنم چون گفته بودی اوله تیر همسری میاد و قراره وارد مرحله جدیدی از جیمفنگیسم عظما بشی!!
کور شه هر که ندونه تودلت چه ذوقااااااا که نداری
مطمئنم آلوی گلمونم زود زود با یه پست سراسر عشق و آرامش برمیگرده...

از دست تو
نه بابا همسر نیومده رفت شمال!!! هییییی تا پس فردا هم شماله پیش خانواده!!!!
منم که یه عااااااااااالمه امتحان دارم دعام کن!
الهی آمین منم هرروز دعاش میکنم

ماهی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ http://mahbanoo69.blogfa.com

چرا تو این شکلکا بوس نداره؟

نمیدونم! منم خیلی وقتا بهش نیاز دارم مثل الان! :*

یکتا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ق.ظ http://www.yektaymilad.blogfa.com

سلام زهرا خانوم. یکتام. منو از الان دوست و هم حس خودت بدون.
انقده خوشحالم یه دوست دیگه پیدا کردم که همسریش مثل همسری خودم جنوب شاغله. با افتخار لینکت کردم. تقریبا همه پستتاتو خوندم. زهرایی چقد هم حس و حال بودیم. الان انقد باهات احساس راحتی و خواهری میکنم.
گلم ایشالا امتحاناتو عالی بدی و بیای پیشم. پیشاپیش فارغ التحصیلیت مبارک. حالا بوووووس

سلام یکتای عزیز....چه عالی! منم خوشحالم که یه خواهر مهربون دیگه که باهم همدردیم رو پیدا کردم! حتما" میام پیشت عزیزکم!

آبی تر از آسمان پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.manaztoporam71.blogfa.com

ایشالله مشکلشون حل شه

الهی که امتحانای آخرین ترمتم خوب بدی ...

آپم :*

مرسی نانازم

آلوچه شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.entezare90.blogfa.com

هی وای زهرامون شیوه جدید جیمفنگ اخترع کرده و واسه خودش موجه هم میکنه
عزیز نازم الهی که امتحانات توام با همسرداری خوب پیش بره و زود بیای که دلمون واست یه ذره شده

بله دیگه اینجوریه!
هنوز یه دونه امتحان مونده فردا و آخرین امتحان دوره لیسانس!
منم دلتنگتم نمیدونی چــــــــــــــــــقد!

اسما یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ http://for-amir.blogfa.com/

این موهبت الهی ست صبح چشم بگشایی و یادت بیاید دوستی داری آبی تر از آسمان ، زلالتر از شبنم و روشنتر از صبح ...

موفق باشی تو امتحانا عزیزممممم

یکی مثل اسمای مهربونم
مرسی نازم

الی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ب.ظ http://elma7066.blogfa.com

امیدوارم روز به روز عشقتون بیشتر بشه

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد